Nu har såhär många kikat in hos mig:

lördag 1 oktober 2011

Några tidigare alster

Tänkte jag skulle lägga in några bilder på tidigare kort jag gjort och sparat.
Ni vet.. Sådana där "bra-att-ha-kort".

Det här kortet gjorde jag ursprungligen till min syster. Hon är min bästa vän, den finaste och mest underbara man kan ha. Hon fyller 30 år nu den 27:e oktober och jag ville göra ett riktigt, riktigt fint kort till henne.
Såhär ser det ut:


Bilden är av samma skräpiga kvalitét som de andra, men ni ser ju på ett ungefär iallafall!
Jag har valt ett annat kort till lillasyster, så därför kan jag visa det här. *ler*

Måste bara säga, jag ÄLSKAR Pion Design´s papper! Så fantastiskt, romantiskt vackra! Jag använder dem ofta, även på detta kort som ni ser.

Mitt nästa kort kan jag oxå visa här, då det är ett teljus-kort till min morfar (kanske...tror jag!). Han ska få det till jul, men jag vet att han knappast kommer att titta in här, så här har ni det:

Framsidan 



Insidan

En instoppad tag

Baksidan

Med en liten signering!
Riktigt skojigt kort att göra måste jag säga.



Det här kortet är ett kort som går att ge bort lite när som helst. Sådana gillar jag!

Magnolias lilla Tilda på en sten, så söt! Textstämpeln är oxå från Magnolia och jag måste säga att jag favoriserar deras stämplar rätt mycket. Jag använder dem ofta och gärna!

Det sista jag tänkte visa er (för den här gången) är ett litet, skojigt projekt jag har provat på. En ask som ser ut som ett brev inuti. Den var riktigt rolig att göra!
Här kommer den!

Utsidan

..och insidan! 
Som sagt, mycket rolig att göra.


Men nu ska jag försöka få ihop lite middag. Mina två äldsta killar (8 och 10 år) har precis låtit mig veta vad de tycker om mina planer att få köttfärsbiffar och potatis till middag en LÖRDAG. Kommentarerna dröp av gift och de spillde sig nerför trappen, ytterst missnöjda.
Vadå? Köttfärsbiffar som är så gott?! Med gräddsås och nykokt potatis: Middag för en KUNG! 
Jag gör som mina små ofta gör när jag ber dem städa sina rum, plocka undan efter sig vid fika eller andra inte fullt så roliga saker; Jag använder mig av min alldeles egna selektiva hörsel och struntar i kommentarerna och gör mina biffar! Dom får trösta sig med godis ikväll! ha ha

Kram på er alla!
Ha en härlig lördagkväll!

/Camilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar